Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 3, 2010

Bersabarlah wahai hati

Today is the last day of school in Malaysia. Esok abg akan blk tganu. Maksudnya saya akan start bercuti gak dari skype dgn abg sebab takde internet access kat umah abg kat kampung..huhu..ni saat2 yg saya tak brapa nak hepi. Dkt 2 mggu tak dpt tgk abg…dpt dgr suara je..aduh..mcm mana nak hadapi ni? Tiap2 hari dah jadi rutin utk skype dgn abg masa tghr and mlm. Bila 1 rutin tak dpt dibuat, hidup jadi huru hara sket. Masa abg kat kampung, saya akan call abg tiap2 hari. Even dpt dgr suara tiap2 hari tp tak sama sbb tak dpt tgk. Mlm ni saya akan skype puas2 sebelum abg blk tganu.

Apa2 pun saya kena byk2 bersabar. Saya akan pujuk hati sndiri..

Wahai hati, bersabarlah..abg balik utk beraya dgn family. Bukan abg pegi mana2 pun. Tunggu 3 bulan je lagi…lps ni dpt bsama abg sntiasa dan dpt beraya dgn abg plak next year. Thn ni kita raya sendiri2 dulu ye. Abg raya puas2 kat Malaysia sbb thn dpn blum tntu kita dpt balik beraya.

Erm..saya tak nakla tulis pjg2. Nanti tkt hujan plak. Dah ada tanda2 nak hjn lebat mlm ni..huhu..

No comments:

Post a Comment