Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

Aktiviti di Hari Sabtu


Weekend dtg lagi!!!!Mcm biasa...for the past few weeks saya akan kuar city on Saturday. Tak habis lagi brng yg nak dibeli. Rasanya souvenirs dah cukup. Hari ni bhajat nak beli brg utk diri sndiri plak. Dah lama tak beli baju...so target for today...nak beli blouse yg cantik..hehe..Saya kuar kul 9.30 pagi. Ingatkan kuar awl bleh blk awl and skype dgn mama, abah dan tunang tersayang. Puas saya cari baju yg berkenan di hati...sume saya masuk..Debenham, H&M, New Look, Next, Bhs, Select, Quiz ...tak jmpa plak yg sesuai dan bkenan. Bile suka designnya, pjg plak smpai betis..mcm jubah jadinya. At last saya tak beli pun.  Dlm tak beli blouse yg dicari2 tu habis gak dlm £50. Tak puas hati btul tak mcapai target hari ni lps 3 jam mcari.
Saya smpai umah dlm kul 2. Letih+lapar sgt...kat umah takde lauk plak. Singgah beli cheese burger meal kat Dixi Chicken la nampaknya. Balik terus skype dgn org2 tersayang.  Then, lps solat maghrib, saya kuarkan sume brg2 yg dibeli di London, Queen Anne dan brg2 hantaran...mula packing brg2..nk  tgk muat ke tak dlm beg. Rasanya berat tu takla sgt. Takkan over 30kg. Punyela bsemangat mcm nk blk esok je..huhu..Alhamdulillah sumenya muat wpun brg2 Queen Anne tu tpksa dibuka kotaknya. Tinggal brg2 yg remeh2 je nak masukkan nnt. Ready to go back!!!!Really2 miss my family and my hubby to be. All the stuffs have been packed...jom balik....

    No comments:

    Post a Comment