Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

Research Work vs Wedding Preparation


Hari ni saya ada meeting dgn SV at 3pm. Last few days saya struggled buat data analysis sbb nak tunjuk result masa meeting hari ni. Bila ada data byk2 ni dah pening nak buat analysis. Moral of the story...kena bt analysis as soon as dpt data..tak bleh kumpul data byk2 bru analyze. Masa meeting hari ni rasa mcm pre-viva je. Byk plak soalan yg ditanya smpai dah terkebil2 nak jwb. Lps meeting rasa tension. Sbb tu update blog ni utk release tension. Lupakn kejap psl research work.

Erm...tak sangka hari ni dah 2 Nov rupanya. Sedar tak sedar dah tak lama saya nak blk bcuti kat Malaysia. Mksdnya dah tinggal lbh kurang sbln je lagi to my wedding. Mcm tak pcya je rasanya. Duk kat sini relax je lagi. Selalunya org nak kawin lagi sbln tu msti sgt busy dgn preparation. Btul ke saya nak kawin ni?hihi..
Saya kena buat checklist preparation utk nak blk mlysia+wedding. Kalu sume simpan dlm kepala ni alamatnya byk la yg lupa nanti.

1)     1) Beli souvenirs utk org2 tersayang di Malaysia..stkt ni ada yg dah beli..tp 
            byk nak beli brg2 Queen Anne...tggu nak gi beli dgn kak faridah.
2)     2) Prepare sume dokumen2 utk visa abg nnt..nak isi application form 
            siap2...byk yg saya confuse..kena tnya kat sape2 yg lbh arif.
3)     3) Buat list address kwn2 yg nak diposkan kad jmputan kawin..kad pun tak 
            siap lagi..huhu.
4)     4) Confirmkan baju dan pelamin dgn Butik Cindai Klasik...saya tak tgk lagi 
            mcm mana rupa bntuk baju yg akan dipakai nanti.
5)     5) Confirmkan cameraman utk mjlis di Tganu...my officemate kat   
            unisza..hopefully dia ingt psl ni sbb dh lama bgtau.

Ni yg bleh/perlu dibuat dr UK. Yg lain kena tggu blk mlysia bru bleh bertindak. Checklist tu msti akan panjang berjela2.

2 comments: