Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

Tight schedule is back...

Brape hari lagi ye nk blk??Counting the days to go back+pertukaran status dr "Miss Nurul " ke "Madam Nurul". Hari ni saya dan tunang tersayang try arrange jadual kitorg utk siapkan smua urusan kat Malaysia nnt based on few changes utk aturcara majlis. Cuak saya dibuatnya bile tgk schedule ni. 

3/12     - Majlis akad nikah di Perlis (mlm)
7/12     - Ambik wedding cert dan terus ke Tganu
8/12     - Smpai di Tganu, ambil borang di Unisza dan isi, hntr wedding cert for 
             translation kat Mahkamah Tganu dan kalu smpat terus hntar borang   
             ke Unisza
9/12     - Ke Kuantan utk urusan cuti abg, beli kasut+handbag utk hantaran
10/12   - Submit borang cuti abg ke JPN Pahang
12/12   - Balik ke Tganu
13/12   - Hopefully bleh dpt surat kelulusan bwk spouse dr Unisza, ambik 
             wedding cert translation, ke KL
14/12   - Submit visa application abg, balik Perlis for last minute preparation
18/12   - Majlis di Perlis
25/12   - Majlis di Tganu
3/1      - Hopefully dah bleh collect visa abg kat KL
7/1      - Balik ke UK...huhu..

Bile saya nak spend time dgn family ni? Nmpknya kene prepare physically and mentally. Mesti sgt penat nanti. Saya sgt2 berharap kelulusan dr Unisza tak ambik masa lama..kalu tak, akan ada problem dgn visa application. Smoga saya akan dikurniakan kesihatan yg baik dan kekuatan utk settlekn sume urusan spt yg dirancangkan. Amiinnn...


No comments:

Post a Comment